czwartek, 25 kwietnia 2019

Żeby nie zniknąć na zawsze........sierota po bloxie wita :)

18 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że będziesz. Czekam na nowe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  2. cóż. ja tu zawitałem jako sierota po Onecie. każdy się zmieści, jeśli tylko chce

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że jesteś :)
    cytrynka z bloxa

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znikniesz mi, zapisalam :) Powodzenia na nowej platformie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby mi się udało tu nie pogubić, dziękuję Basiu :)

      Usuń
  5. bardzo się cieszę - bardzo bardzo.
    sam, swoje wypociny pewnie też w końcu tu przeniosę ale póki co najważniejsze, że Ciebie z oka nie spuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się bardzo, bardzo cieszę i czeka tu na Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas na wyzwolenie obyczajów. Na spodnie z zamkiem nie dali. Na bluzkę też braknie więc nie pozostaje wyzwolić ciało a młodzież niech tolerancji łapnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem przekonana, że tolerancja w takim przypadku siedzi w kącie ;))

    OdpowiedzUsuń

Co cię nie zabije, to cię rozśmieszy......

 Zajęcia indywidualne z przesympatyczną dziewczynką. Choć nauka przychodzi jej z trudem, stara się jak może. Warto jednak zauważyć, że stara...