środa, 1 maja 2019

Kevin sam w domu 1 Maja - czy to wypada ?

Muuuu TV gości dziś w rezydencji letniej niejakiej Asprocolii, Oczywiście wybór rozmówczyni jest fatalny. Niestety wszyscy wyjechali, a prawa programu są jakie są. Miałem dziś rozmawiać z wziętym artystą malarzem, niestety musi przemalować Damę z bananem na Damę z granatem. Trudno, każda praca wymaga poświęceń, Nie poddam się......dla Muuuu TV Denis Żołondż.

- Pani Aspro dlaczego siedzi pani jak wryta ?
- Nie jestem wryta, jestem zaskoczona.....
- Oczywiście....moi rozmówcy są zawsze zaskoczeni.......wizyta dziennikarza tej klasy co moja.....
- Jestem zaskoczona, bo leci Kevin sam w domu, a przecież jest maj ....
- Cooooo ? To niemożliwe......Proszę państwa  jestem świadkiem epokowej zmiany, a więc już nie Wigilia......teraz Święto Pracy....Czy to wróży rychły koniec naszej cywilizacji....
- Nie sądzę....
- A może to skutek globalnego ocieplenia i wzmożonego ruchu antyszczepionkowców ???
- Nie chciałabym....
- Ja też bym nie chciał, droga pani, ale ruch Żóltych Kamizelek przybiera na sile, a teraz ten film....przed 20stą ???
- To chyba nie ma znaczenia......
- Oczywiście, widzę, że jest pani doskonale zorientowana....tak, ten film jest głęboką krytyką klasy średniej nastawionej na bezmyślny konsumpcjonizm, czy wypada pokazywać tak kontrowersyjny film w dzień wolny ? Czy nie byłoby korzystniej sięgnąć po rodzimą kinematografię ?
- A co by pan zaproponował ?
- Jaaaa? Ja nie proponuję, ja pytam, taka jest moja praca, gdyby rodzice zadawali więcej pytań Kevin nie zostałby sam w domu......
- Ale dzięki temu.....
- Właśnie dzięki temu..........mogła pani porozmawiać z ciekawym człowiekiem, hehhe
- Nie nazwałabym tego.....
- Pani Asprocolio.....ostatnie słowo należy do mnie....dla MuuuTV głębokiej prowincji   Denis Żołondż.

2 komentarze:

  1. we własnym domu dać się sponiewierać jakiemuś prostaczkowi? zgroza.

    OdpowiedzUsuń
  2. zgroza, oj zgroza straszna, a Kevin sam w domu ;))

    OdpowiedzUsuń

Co cię nie zabije, to cię rozśmieszy......

 Zajęcia indywidualne z przesympatyczną dziewczynką. Choć nauka przychodzi jej z trudem, stara się jak może. Warto jednak zauważyć, że stara...