poniedziałek, 20 maja 2019

Rozterki duchowe spowodowane być może pełnią księżyca

My kobiety bywamy naprawdę skomplikowane, zagmatwane i takie iluzoryczne w swych myślach. Czasami nam tak trudno być tą właśnie pcią, że chce  się istota nasza rozpłynąć we mgle. A jednak okrutna grawitacja trzyma w okowach zdrowego rozsądku.
Telewizja lansuje na takie momenty telefon do przyjaciela. Czemu nie miałabym iść tą drogą. Skromna wiadomość tekstowa w wolnym tłumaczeniu : ach jak mi źle na tym swiecie i szybka odpowiedź tego.....przyjaciela...
Skoro źle się czujesz, nie będę Cię, absorbował, daj znać jak poczujesz się lepiej, papa...

Panadole dwa, jeden baton z nadzieniem orzechowym, zmywarka zmywa, pralka pierze, odkurzacz odkurza, ja się wkurzam....
Nie masz.....oj nie masz prawdziwej przyjaźni na świecie.......

8 komentarzy:

  1. możemy pogadać - jeśli chcesz. Panem Adolem może nie jestem, ale z gadaniem jakoś sobie radzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite, to bardzo miła propozycja. Jak to uczynimy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e-mail do mnie znajdziesz na mojej stronie - u Ciebie trudno go znaleźć

      Usuń
  3. Ja przyjacielem nie jestem, ale pogadać mogę. I w lepszych, i w gorszych czasach. Jak coś, to pisz :) Moj mail na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję, to budujące, będę pamiętała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Halo... dlaczego tu taka długa cisza?.... To ja pozdrawiam i uśmiecham się. :) Joanna55343

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że jest lepiej i niedługo coś dla czytelników napiszesz :)

    OdpowiedzUsuń

Co cię nie zabije, to cię rozśmieszy......

 Zajęcia indywidualne z przesympatyczną dziewczynką. Choć nauka przychodzi jej z trudem, stara się jak może. Warto jednak zauważyć, że stara...